URZĄD GMINY ZAMKNIĘTY

michalInformacjeLeave a Comment


W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego COVID-19, celem zapewnienia bezpieczeństwa Klientów i Pracowników Urzędu od 26 października 2020 r. do odwołania zmianie ulega organizacja pracy urzędu:

Urząd Gminy Kłodzko (i kasa) zostaje zamknięty dla klientów.

Prosimy o dokonywanie opłat podatków, opłat za odpady itp. drogą elektroniczną lub w banku/na poczcie. Podania, wnioski i inne dokumenty można wrzucić do skrzynki na korespondencję, znajdującą się w holu urzędu.

Wszelkie sprawy należy załatwiać za pośrednictwem:

– poczty e-mail: ug@gmina.klodzko.pl

– drogą telefoniczną – Biuro Obsługi Mieszkańców: 74/647 41 00 w godzinach pracy Urzędu od poniedziałku do piątku w godz.: 7:30-15:30.

Pozostałe numery telefonów oraz adresy mailowe do pracowników urzędu dostępne są pod adresem:

https://bip.ugklodzko.nv.pl/m,3918,struktura…

Zachęcamy do załatwiania spraw także w formie korespondencyjnej (na adres: Urząd Gminy Kłodzko, ul Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko) lub elektronicznej za pośrednictwem:

– Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta

– lub platformy ePUAP

michalURZĄD GMINY ZAMKNIĘTY

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *